Açıklamada, “Bu satış büyümesi, önceki yıla kıyasla çok güçlü bir fiyat artışından kaynaklandı. Tüketici Markaları İş Birimi satışları ise 2023 mali yılında toplam 10.565 milyar euro olarak gerçekleşti ve satışlar organik olarak yüzde 6.1 oranında arttı” denildi. Henkel CEO’su Carsten Knobel ise şunları söyledi: “Zorlu piyasa koşullarına rağmen 2023’te büyüme stratejimizi istikrarlı bir şekilde ileriye taşıdık ve uygulanmasına da hız verdik. Çok güçlü organik satış büyümesi sağladık ve kârlılığı önemli ölçüde artırdık. Bu sayede, yılın başında yaptığımız öngörüyü aşmış olduk. Bu başarılı gelişme, Yapıştırıcı Teknolojileri ve Tüketici Markaları tarafından birlikte gerçekleştirildi.”
Related Posts
Rus rublesi, jeopolitik gerginlik yükselince geriledi
- Mehmet Karaman
- 25 Kasım 2024
- 1 min
- 0
Rusya, Ukrayna ile girdiği savaş sonrasında ekonomisinde olumsuzluklar baş gösterdi.
Tekstil devi iflas etti!
- Mehmet Karaman
- 23 Kasım 2024
- 1 min
- 0
Sektörün önde gelen markalarından Pierre Cardin, Zara, Us Polo, LC Waikiki ve DeFacto gibi büyük…
Trump etkisi kısa sürdü: Altın yeniden fırladı
- Mehmet Karaman
- 20 Kasım 2024
- 1 min
- 0
Trump'ın seçim zaferi ile değer kaybı yaşayan altın fiyatları haftaya yükselişle başladı. Altının gramı tekrar…